¡Sí, nenos e nenas!, ¡sí miñas donas e meus señores!, ¡chega o "off topic" máis "topic" deste humilde blog!. Efectivamente, hoxe é o día, hoxe xógase o que se deu en chamar "o noso derbi" dende hai uns anos, hoxe é o Dépor - Celta.
Algún xenio "aladiniano" tixo a xenial idea de poñe-lo partixo hoxe ás dez da noite (imaxino que a volta xogarase un mércores ás dez da mañá para compensa-la cousa), así que hoxe será, hoxe xógase no medio da semana o derbi dos derbis, o derbi galego.
Chega a cousa con mala pinta para as miñas cores, despois de face-los peores vinte minutos fináis que eu vin en Riazor dende que teño uso de ¿razón? e de levar unha boa malleira tócanos ir ó sur; e tócanos xogar contra un equipo que ven dunha xeira de bo xogo (ou iso din na prensa) e resultados, polo que a cousa non pinta moi ben. Inda así, facendo o ridículo o pasado sábado e non transmitindo nada bo e sendo tan bos e tan marabillosos os nosos riváis, soamente temos unha desventaxa de dous puntos, e iso tra-lo partido de hoxe pode trocar dun xeito total.
Dito todo isto, soamente hai que engadir duas cousas: A primeira delas é que é unha mágoa que a xente da Coruña non poda ir hoxe a Vigo a ve-lo partido e a anima-lo seu equipo tranquila, xa que algún fato de cazurros podería darlles algún susto desagradable (o mesmo que desgraciadamente acontece cando son os do sur os que veñen á Coruña), é incrible que todo o ano a xente dun lado vaia ó outro (e viceversa) e que xusto hoxe non se poda facer tranquilo, pero desgraciadamente é así. E a segunda das cousas ¡hoxe imos gañar!.
¡Saude! e coma sempre no "off topic" máis "topic" ¡Forza Dépor!
P.D. Sí, xa sei que a canción máis ca un himno semella unha das cancións que eu escoito.
Pues sí, el artabréo ha vuelto; alguno ya estaría pensando que este humilde y chapucero blog estaba muerto, pero como decía una canción de un cantante recién fallecido "No estaba muerto, estaba de parranda".
Pues bien, hagamos un ligero repaso de la actualidad ¿no?, que al fin y al cabo es lo que se hace aquí "de aquella manera" y tan solo de vez en cuando. Este ha sido un verano (en Artabria más bien unos meses porque verano, lo que se dice verano, estamos esperando que llegue) lleno de noticias, unas que sorprendentemente han sorprendido a la gente (políticos corruptos), otras que no han sorprendido a la gente (esa crisis de la que dicen que estamos saliendo, pero que justo lo dicen cuando tenemos el dato de mayor cantidad de deuda por parte del Estado), algunas luctuosas por el fallecimiento un par de grandes líderes financieros y empresariales nacionales (haciendo que El País y El Mundo se deshagan en loas a ambos) y las noticias que le gustan a la gente: que las selecciones nacionales pierdan para poder arrearles de lo lindo (maldita panda de vagos que no siente los colores...).
Lo curioso es que son noticias repetitivas, si cogemos un verano de mediados de los 80 o de mediados de los 90 y acudimos a esa "cosa" llamada hemeroteca es muy posible que nos encontrásemos con noticias iguales o muy similares, no deja de ser curioso. En los últimos días sale a nivel internacional la noticia de un referéndum independentista en Escocia, y resulta que en esas hemerotecas también podríamos verlo, en esas épocas había referéndums independentistas en Quebec. Nos llenamos la boca con actuaciones militares de EEUU en la zona de Iraq y Siria en los próximos meses: nuevamente noticia que leeríamos en los 80, en los 90, en los 2000 y a este ritmo seguiremos leyéndolo años y años.
A nivel nacional sale la noticia de que Jordi Pujol ha presuntamente evadido divisas, lo curioso es que el padre de este señor empezó su fortuna con el contrabando de divisas...hablamos de una noticia que podríamos encontrar en la hemeroteca de los años de la postguerra española, anonadante. Sobre este mismo hombre hablamos de las "mordidas" presuntas de sus hijos y de él mismo...nuevamente creo recordar hace unos de 10 años a Pasqual Maragall hablando de este tema en el parlamento catalán.
A lo que voy, que me distraigo, si hacemos un repaso de los "escándalos", "problemas", "noticias" y "novedades" que hemos vivido este verano y lo comparamos con otras noticias de otros veranos de décadas atrás vemos que, sorprendentemente, se parecen de un modo extraordinario. Conclusión: no hacemos nada por cambiar las cosas que suceden.
Hay una máxima que dice que si quieres que algo salga distinto lo hagas de una manera diferente a la última vez que lo has hecho; aquí parece que rizamos el rizo, pretendemos que algo cambie haciendo las cosas igual que las habíamos hecho antes, y eso es imposible. Finalmente se demuestra que no solo el posado de Ana Obregón cada verano es algo que no cambia.